News!

10:59

Hello darlings,
I recived some news in my inbox today.I am so surprised that a professional blog in ”Tumblr” by chance contact me with e-mail.This blog loves the mine is very much probable that they want an interview of myself and my passion of the mode. I  feel butterflies in my stomach by this. I  a fantastic idea!
The blog is ”Blogs à porter” (http://theblogaporter.tumblr.com) the name is very opportune because in the blog is including a lot of diferents blogs but all of them have got a relationship with the fashion.
This blog have informed me that soon a social web connect it at  bloggers,photographers,stylists,fashionistas,…This social web is HYPEST.

I hope that you like & see you soon!

Hola amigas,
Hoy he recibido en mi correo algunas noticias.Estoy muy sorprendida de que un blog profesional in ”Tumblr” quisiera contactar conmigo por casualidad.A el blog le encanta el mío y no dudo de que dentro de un tiempo quieran hacerme un entrevista para dar a conocer mi blog.La entrevista  al menos se de que trata de la moda y la pasión por la que me atrae. Es un poco díficil por que es la promera vez que me la hacen. :D
El  blog es ”Blogs à porter” (http://theblogaporter.tumblr.com) el nombre es muy oportuno porque en el blog se incluye un montón diferentes blogs pero todos ellos tienen algo en común: La moda.
Este blog me ha informado que pronto habrá una web dedicada a contactar con bloggers,fotográfos,estilistas,fashionistas,… ¡Es HYPEST !


¡Hasta pronto y espero que os guste!

You Might Also Like

0 comentarios

500px

500px
(Click it!)