Lover chocolate & milk

11:49

Today, I have an ouffit inspirated in one of my passions: I can’t live without a cup of chocolate & milk.
This look is super cute ,casual and simple.
Everyone need a pair of white trousers in his/her wardrobe because it is comfortable,simple and you can combinate with all kind of clothes.

Hoy tengo un ouffit inspirado en una de mis pasiones:No puedo vivir sin una taza de chocolate con leche.
Este look es super adorable,casual y sencillo.
Todo el mundo necesita un par de pantalones blancos en su armario porque son cómodos,sencillos y se pueden combinar con todo tipo de prendas.


The first photo  is with the look complete and on foot.The fact of the jacket isn’t mine, my friend told me that I can put on it.I wore a green Parka.

La primera foto es con el look completo y ”en pie”.La chaqueta aunque no es mía sino de mi amiga ,me la dejó por que es la que mejor le va.Yo llebaba un Parka verde.


This post isn’t an ordinary post! ¡El post no es de los normales que hago!


1.Parka/Natura
2.Jacket/H&M
3.T-shirt/Terranova
4.Trousers/Springfield
5.High sneakers/Fashionista
6.Scarf/DIY by my grandma

 

The owls with their lucky love!
This is all & I hope that you like!

You don't lost my fashion blog.
Style Lovely.com (Un universo a nuestros pies)

¡Los buhós con su afortunado amor!
¡Esto es todo y espero que os guste!

NO OS PERDAÍS MI BLOG DE MODA.

Style Lovely.com (Un universo a nuestros pies)

You Might Also Like

0 comentarios

Reto : ¡Yo escribo!

¡Yo escribo! ¿Y tú?

21.buttons

21.buttons

Sponsor

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License. Right's author reserved by Creative commons.All kind of reproduction of my blog without my autoritation would be penalized. For whatever communication you must to send me an e-mail at suenyosmarselleses@gmail.com