A cuadros (o.O)

3:48

Hola  amigas!
Os voy a enseñar un conjunto que cree hace un par de años de un estilo chic afrancesado.
J’ adore ”la ville des lúmieres”.París está plagado de gente sobriea y elegante.Su carisma esta en todos sus rincones.Es uno de los lugares a los que me gustaría visitar.Pero mientras me dedico a terminar mis estudios en estos tiempos tan díficiles y a disfrutar de la mejor compañia,…
Hello friends!
I am going to teach a set that believes a couple of years of a pro-French chic style.
J’ adore “la ville des Lumières”.Paris is full of people sobriea and elegant.His charisma in every corner.It is one of the places that I would like to visit.But while I dedicate myself to finish my studies in these very difficult times and enjoy the best company…


Llevo el pelo recogido para darle un toque casual.
Vosotras veís un vestido negro ,¿no?Pues es en realidad un mono negro que me regalaron unas amigas por mi cumple.Se puede poner para una fiesta en verano o aquí para un conjunto.La camiseta de cuadros es muy ponible y además atemporal…puede ser perfectamente de los ’60s y no habernos dado cuenta;tranquilas que no es el caso,solo bromeaba.
I’ve been her hair to give it a casual touch.
You see a black dress, no?Because in reality is a black monkey that gave me some friends by my meets.It can be put to a party in summer or here for a set.Pictures t-shirt is very wearable and also timeless… can be perfectly of the ‘ 60s and not giving us counts; quiet is not the case, only joked.

1.Camiseta a cuadros/Pimkie(24.99)
2.Mono negro/Encant(10)
3.Gafas negras/Gucci(Ni idea por que no son mías)




You Might Also Like

0 comentarios

Reto : ¡Yo escribo!

¡Yo escribo! ¿Y tú?

21.buttons

21.buttons

Sponsor

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License. Right's author reserved by Creative commons.All kind of reproduction of my blog without my autoritation would be penalized. For whatever communication you must to send me an e-mail at suenyosmarselleses@gmail.com