Mistery of the Red Sky.

6:01

Despertarme de buena mañana mientras comtemplo la belleza del cielo. Hoy, no se por qué pero tiene un matíz diferente,no se cómo explicarlo pero es misteriosamente rojo. ¿Qué querrá decir?...
Tal vez  sea una señal de que hay pasión en el aire,o quizás todo esto significa que el peligro pasó,que no debo de asutarme.
No se que pensar el rojo es mi debilidad,siempre me he precupado por motivos. que debería pasar.
¡Creo que me estoy desviando del camino! Estoy estancada de una piedra,pero no una cualquiera está  en el medio del mar obligandome a tener que lanzarme a nadar y perseguir mi objetivo. No se como deshacer la encrucijada que pronto desatará mi corazón que en estos momentos está oprimido de tanta saturanción. ¡No llevo muy buena racha,he de admitirlo! Pero saldré de esta estoy segura,de que conseguiré mi próposito.

''Por no asustarse del peligro,el lobo deja de ser más astuto.''

 Waking up early in the morning as I contemplate the beauty of the sky. Today, do not know why but it has a different nuance, not how to explain it but it mysteriously red. What does it mean? ...

Maybe it's a sign that there is passion in the air, or maybe all this means that the danger is over, I'm not supposed to scare me.

Do not think red is my weakness, I've always worried about why it should happen.

I think the way I digress! I'm standing on a rock, but not everyone is in the middle of the sea forcing me to have to throw to swim and pursue my goal. No undo the crossroads as soon unleash my heart right now is so oppressed saturanción.I have not been very good run, I must admit! But I get out of this I am sure you get my purpose.

'' Not afraid of danger, the wolf is no longer beating.''




You Might Also Like

0 comentarios

Reto : ¡Yo escribo!

¡Yo escribo! ¿Y tú?

21.buttons

21.buttons

Sponsor

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License. Right's author reserved by Creative commons.All kind of reproduction of my blog without my autoritation would be penalized. For whatever communication you must to send me an e-mail at suenyosmarselleses@gmail.com